30 Ocak 2012 Pazartesi

Örgü Hediye Paketi




Merhabalar,

Hediye vermek kadar nasıl verdiğinize siz de benim kadar önem veriyorsanız bu örgüden hediye paketi hoşunuza gidecek .) 



örgü hediye paketi 1



Bu paket için ben yüzük kutusu büyüklüğünü göz önüne aldım. Ancak siz ölçüleri dilediğinizce büyütebilir, daha geniş ya da uzun da yapabilirsiniz. Aşağıdaki şablonu bunun için kullanabilirsiniz. 

Gereken malzemeler ise çok kolay .)

· Yün

· 2-2.5 numaralı şiş (çorap şişleri de incelik bakımından işinize yarayabilir)

· Bir adet düğme

Yapımına geçersek:

1. İlk resmimizde 1 numaralı parçayı kutunun üst, alt, arka ve önü için oluşturacağız. Bunun için öncelikle 12 ilmekle başlayıp çok sıkı bir şekilde örerek istediğim uzunluğa gele-ne kadar devam ettim. 


2. Uç kısmı için artık iki yandan da 1’er ilmek keserek üçgeni oluşturmaya başlıyoruz. Üçgeni sonlandırmadan 3 sıra önce tam ortada bir ilmek kesip sonraki sırada yine tam ortada bir ilmek artırarak düğme iliğini de yapmış oluyoruz. 


3. Ardından 2 ve 3 numaralı şekillerdeki yan parçaları örü-yoruz. Ben yine 12 ilmekle başlayıp bir kare oluşturana dek devam ettim. 

4. Sonra bu iki yan parçayı 4 numaralı resimde gördüğünüz gibi kutunun zemini olan kenarlarla birleştirip dikiyoruz.

5. Ön ve arka dikmeleri de dikerek kutuyu tamamlıyoruz.

6. En son olarak düğmeyi de diktiğimizde kutumuz hazır .) 









7. İçine resimdeki gibi renkli bir kağıt parçası ya da kumaş parçasıyla hediyemizi koyabiliriz…



1 yorum:

  1. Bu hediye paketine sahip olan kişi olarak da kendimi çok şanslı hissediyorum,,

    YanıtlaSil

LinkWithin 2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...