26 Mayıs 2012 Cumartesi

Nars " Orgasm "

Herkese merhaba


Kendimi iyi hissetmişken hemen bir post yayınlamak istedim :)


Bugün sizlere tanıtacağım allığı duymayan bilmeyen kaldı mı bilmiyorum.. Nars deyince ilk akla gelen Orgasm allığı yorumlayacağım -kendimce- :)










Orgasm pembe şeftali tonlarına sahip içinde altın ışıltılar bulunan çok güzel bir allık.. Işıltılı dediğime bakmayın bu o bildiğiniz koca koca simler bulunan sürdüğünüz zaman sizi 
disko topuna döndüren bir ışıltı değil :) 


Gayet doğal yanağınıza sürdüğünüz zaman yüze anında aydınlık ve hoş bir görünüm veriyor. Tüm Nars allıkları gibi pigmentasyonu gayet yerinde ve kesinlikle toz toz olmuyor. Hemen hemen her ten rengine uyum sağlıyor.. Bu allığı kullanan iki arkadaşım var; birinde doğal şeftali tonunda dururken, bir diğerinde pembemsi duruyor. Bende ise; altın ışıltıları içinde barındıran doğal bir şeftali tonunda duruyor..






Ben Sephora'dan almıştım fiyatını hatırlamıyorum şu anda ama baya büyük bir ambalajı var ve uzun süre gidecek gibi görünüyor. Eğer bitirebilirsem tekrar alırım, çünkü aldığımdan beri tek kullandığım allığım Nars Orgasm oldu :)
Orgasm ile kıyaslanan benzer tonlarda bir çok allık var ama benim ilk aklıma gelen; Mac Springsheen oldu. Gerçi Mac Springsheen kabında daha turuncumsu duruyor denemediğim için yorum yapamıycam.. 


Bir sonraki postta görüşmek üzere.. Arayı bu kadar uzatmıycam söz !!! :)




                           Sevgiler Desire 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin 2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...