12 Şubat 2012 Pazar

Too Faced In Your Dreams..

Herkese Merhaba

Bir süredir devam eden rahatsızlığımdan ne yazık ki henüz kurtulamadım ve hala da geçmiş değil ne yazık ki.. Sanki inatla ben seninle varım, sen olmasan ben de bir hiçim der gibi inatla yapıştı üstüme gitmiyor :) Neyse çenem iyice düşmeden önce ben konuma döneyim..

Bugün sizlere Too Faced markasının In Your Dreams adlı paletinden bahsedeceğim kısaca. Bildiğiniz gibi Too Faced markası sadece Sephora mağazalarında bulunan bir markadır. Ve Too Faced ürünlerinin içinden çok dış görünüşlerinin insanın ilgisini çektiğinden eminim :) Biraz sonra ki resimleri görünce ne demek istediğimi anlayacaksınız...

Benim In Your Dreams paletim ise; yeni yılda anneciğimin bana hediyesiydi ve paketi açınca o dış kabına vuruldum, eridim, bittim resmen. Çünkü daha 1 hafta önce mağazada görünce kendimden geçmiş ve almamıştım, kendimi tutmayı başarmıştım ama şimdi o palet ellerimdeydi ve artık benimdi :))




Paletin kapağını açınca kapağın iç tarafında 3 tane makyaj örnekleri var..

6 farklı renkte far, 3 adet farklı renkte allık ve ruj bulunuyor. Far-allık ve rujların renkleri o kadar güzel ki, hem gündüz hem gece makyajına gayet uygunlar ve kalıcılıkları da çok iyi. Ama benim göz kapaklarım hafif yağlı olduğundan dolayı farlardan önce far bazı uyguluyorum ki, hem farın akmasını, dağılmasını ve ince bir çizgi halinde birikmesini önlüyor, böylece daha kalıcı oluyorlar...

Palet ile ilgili bir makyaj örneği önümüzdeki günlerde blogda olabilir :)  Hepinize şimdiden iyi bir hafta geçirmenizi diliyorum...

Not: Bu arada unutmadan Too Faced'in bu paleti sadece yeni yıla özel olduğundan dolayı şimdi gitseniz bulamayabilirsiniz. Ama yine aynı markanın çok güzel değişik paletleri var :) onlardan temin edebilirsiniz.

                               Sevgilerimle Desire


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin 2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...