21 Mart 2012 Çarşamba

Yazlık kıpır kıpır bir oje; Rimmel Sky High..

Herkese merhaba,


Yine uzuuun bir aradan sonra ama bu defa bir oje postuyla karşınızdayız :)


Bu ojenin resimleri pazar günü gezisinde iken çekildi. Evet, henüz yayınlayabiliyorum malum bu hafta hiç olmadığı kadar yoğun geçti benim için.. 
Blog arkadaşım Melody ve onun nişanlısı S. ve ortak arkadaşları Ö. ile beraber inanılmaz eğlenceli bir öğleden sonrası geçirdik :)) Lafı fazla uzatmadan ojemizin diğer resimlerine geçiyorum;






Ojenin performansı çok, çok güzel.. Resimlerde de görüldüğü üzere tırnaklarda çok cafcaflı bir duruşu yok, opak bir renge sahip.. Tek kat uygulandığında rengini belli ediyor fakat kötü bir görüntüye sebep oluyor. Ben 2 kat uyguladım ve ayrıca altına Base Coat ve üstüne Top Coat uyguladım.. Böylece ojenin daha dayanıklı olmasını sağlamış oluyorum.. Eğer herhangi bir şey olmazsa veya çıkarmazsanız 1 hafta veya daha uzun süre tırnağınızda kalabiliyor ;)





Kolyemle de pek bir uyum sağlamış, bunu da sonra farkettik ve hemen resmini çektik :) 


Base ve Top Coat olarak kullandığım oje ise; 


Yine Rimmel markasına ait olan Pro Super Wear Top Coat.. 60 saniye gibi kısa bir sürede kuruyor ve böylece işleri kolaylaştırıyor :) Ojelerin altına sürdüğünüzde koyu renk ojelerin tırnağa renk vermesini önlüyor.. Ayrıca son kat olarak uygulandığında; daha öncede bahsettiğim gibi ojenizin ömrünü uzatıyor ve ışıl ışıl görünmesini sağlıyor...


Umarım beğenmişsinizdir.. Bir sonraki postta görüşmek üzere kendinize çoook iyi bakın..


Sevgiler Desire

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin 2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...