28 Şubat 2012 Salı

Nemlendirici Dosyası - 2

Herkese merhaba


Bugün bahsedeceğim ürün ise; Dermokozmetik bir marka olan Dermalogica'nın kült haline gelmiş nemlendiricisi " Active Moist ". Benim yorumlarımdan önce bakalım ürün hakkında neler yazılmış...

" Karma ve yağlı ciltlere öneriliyor genelde.. Günlük nem koruması için kullanılan hafif yağsız losyon, nemsizlik ile savaşırken içerisindeki bitkisel özler ile cilt yüzeyini yumuşatır. Suni koku ve renklendirici içermez.

Uygulama yapıldıktan sonra yağlı bir his bırakmayan hafif formül, etkili yağsız bir nemlendirme sunar. İçerisindeki İpek Amino Asitler cildi yumuşatmaya ve cilt yapısını güçlendirmeye yardımcı olur. Doğal olarak gözenekleri sıkılaştırmaya yardımcı olan Limon, Sarmaşık, Su Teresi ve Dulavrat otu cildi arındırmasını destekler. "



Beni yorumlarım ise şöyle;

Bu ürünü cildimin son zamanlardaki ani değişiminden ve yağlanmasından ötürü aldım. Ürün krem değilde losyon kıvamında yani hafif ve cilt tarafından kolayca emilyor.

Yukarıda da yazdığım gibi karma ve yağlı ciltler bence rahatlıkla kullanabilir.. Özellikle krem uyguladıktan sonra benim gibi t bölgesi bir süre sonra yağlanan kişilerde bile yağlanma sorunuyla karşılaşmıyorsunuz, sadece gün bitiminde hafif bir parlama oluyor ama olsun o kadar da artık :) 

Ürünü yaklaşık bi 3 aydır falan kullanıyorum, ben performansından gayet memnun kaldım.. Tekrar alır mıyım diye sorarsanız; Evet alırım.. Ama yaz mevsimine çok daha uygun bir nemlendirici...

                                Sevgiler Desire



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin 2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...