14 Haziran 2012 Perşembe

Mavala Wichita..

Herkese merhaba

Bunaltıcı Haziran günlerinden birini yaşıyoruz. Gerçi dün daha bir fenaydı sanki, bugün yine birazcık esiyor mu ne?! :)

Geçen cuma doktor kontrolüm vardı ve hiç iyi şeyler duymadım :( bundan dolayı moralim çok bozuk, keyifsizim.. adeta patlayıcı madde gibi dolanıp duruyorum. Dolayısıyla canım hiç bir şey yapmak istemiyor. Post yazmak bile içimden gelmiyor valla :(( o kadar kötüyüm yani..

Efenim sizleri fazla sıkmadan bugünün konusuna dönüş yapmak istiyorum. Yanlış hatırlamıyorsam oje postumu ameliyatımdan 1 veya 1,5 hafta önce yayınlamıştım ve o günden beri de oje postu yayınlamadım.. Tabi bitanecik kan kardeşim Melody hariç :) Daha sonra ise Melody Pastel'in bordo ojesini yayınlamıştı en son.. 

Bugün benim tanıtacağım ürün ise; tamamen doğal olduğu söylenen mini minicik Mavala Wichita. 



Oje şişesinde gayet doğal, soft pembe bir renkte duruyor. Ama tırnağa sürüldüğü zaman şişesindeki rengi vermiyor malesef.. 


Gördüğünüz gibi çok, çok açık hoş bir pembelik katıyor tırnağa.. Tırnaklarında koyu tonlardan hoşlanmayanların tercih edebileceği gerçekten güzel bir renk. Henüz denemedim ama bu oje ile çok güzel french manikür yapılabilir, rengi gayet uygun.. Ve tırnaklardaki kalıcılığı da çok iyi ;) 



Bu arada parmaklarım bu kadar kalın değillerdir. Baya bir yakından çekmişim resimleri :) yanlış anlaşılmasın..

Mavala markalı ojeleri eczanelerden alabilirsiniz. Bunu bana çok sevdiğim bir ablam hediye etmişti :)  her ne kadar haberi olmasa da buradan kendisine teşekkür etmek istiyorum..

Keyifsiz olduğum zamanlarda çenem bir hayli düşüyor, lütfen kusuruma bakmayın :) umarım beğenmişsinizdir bir sonraki postta görüşmek üzere.


                        
                             Sevgilerimle Desire

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin 2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...