9 Temmuz 2012 Pazartesi

Kiehl's Ultra Facial Oil-Free Cleanser

Herkese merhaba

Bugünün postu bir temizleme jeli ile ilgili.. Birkaç hafta önce annemle napsak napsak diye düşünürken hadi Etiler'e Akmerkez'e gidelim dedik. Akmerkez'de gezerken Kiehl's mağazasının olduğunu görüp içeri girdim ve cilt tipimi söyleyip bana uygun olan temizleme jeli hangisi diye sordum..? Hemen ufak bir analiz sonrası cildimin aslında çok  hassas fakat T bölgemde biraz yağlanma olduğunu ve sivilceye meyilli olduğunu söyledi güleryüzlü bayan :) Ve Ultra Facial serisinin Oil-Free Cleanser'ını önerdi bana. Almadan önce deneme boyunu kullanmak istedim doğal olarak ve tester istedim, sağolsun hemen 1 tanecik verdi.



Uzun lafın kısası ben bu ürünü denedim ve hiç beğenmedim. Çünkü; daha cildimi yıkarken inanılmaz gerginlik hissettim ki, kuruladıktan sonrasını söylememe gerek yok sanırım. T bölgem bile soyulmaya, pul pul dökülmeye başlamıştı.. henüz 2 defa kullanmama rağmen. 

İçeriğinden de anlaşılacağı gibi doğal bir ürün. Silikon, paraben parfüm falan içermiyor. Jel veya köpük değil.. kremsi yapıda. Sedefli gibi görünüyor ve sanırım doğal olduğundan dolayı fazla köpürmüyor.




Ama ne yazık ki, karma cilt tipine sahip olduğum halde cildimi fena halde kuruttu :(  bence ürünün tek eksi yanı bu.. onun dışında gayet iyi temizliyor cildi ve makyajı.. Umarım beğenmişsinizdir, bir sonraki postta görüşmek üzere...

Not: Bu arada unutmadan Ultra Facial Oil-Free Cleanser'ın fiyatı 44,90 tl. idi. (yanılmıyorsam) 




                                  Sevgilerimle Desire

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin 2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...