16 Ağustos 2012 Perşembe

Mecburen Fenerli.. :)

Herkese merhaba,

Uzun bir aradan sonra yine bir oje postuyla karşınızdayım :) Ama bugünkü ojemin daha doğrusu ojelerimin bir hikayesi var. Dilerseniz fazla uzatmadan başlayayım anlatmaya...

Bu sabah 10:30'da cerrahımın odasında buluştuk. Nedeni ise; tırnaklarım çekilecekti. Odasında buluşup birer fincan kahve içtikten sonra 1 alt kata Biyopsi Odasına gitmemi beni hazırlamalarını ve hazırladıktan sonra ise kendisini aramalarını istedi. Kahvelerimizi içtikten azcıkta sohbet ettikten sonra 1 alt kata Biyopsi Odasına indik. Tabi orada cerrahi aletleri, masasını, yeşil yeşil önlükleri falan görünce içim kalktı bir tuhaf oldum ve son zamanların sulu gözlü ünvanını yine boşa çıkarmayıp ağlamaya başladım :)) 

Günlük yatışım yapıldı, hazırlıklar tamamlandı ve cerrahımı aradılar. Tam 6 dakika sonra Biyopsi Odasına geldi, onun geldiğini gören ben iyice coştum açtım muslukları :) neyse..

Gelir gelmez beni yatırdılar bacaklarım ve kollarımı masaya bağladılar. Sol ayak baş parmağıma lastik gibi bişey takıldı ve " Şimdi uyuşturmak için iğne yapıcam bu biraz canını yakabilir, şimdiden özür diliyorum senden " dedi. Cılız bir sesle " Sorun değil " diyebildim. Bütün yapılan işlemlere bizzat şahit oldum, gözlerimle parmağımı kestiklerini gördüm ama sanırım yapılan sakinleştiriciden olacak ki, bana mısın demedi.. :/ ıyyy, ayyy.. bile demedim düşünün.

Şimdi bütün bunları neden anlattığıma gelirsek; cerrahım koyu bir Fenerbahçe taraftarı ve ameliyatımın öncesinden beri beni de Fenerbahçe'li yapabilmek için akla karayı seçti diyebilirim. Sonunda aklıma geldi ve salı akşamı tırnaklarıma sarı-lacivert ojeler sürdüm :) Ertesi gün uyuşturucu iğnemi yaparken tırnaklarımdaki ojeler dikkatini çekti ve " Ooo tırnaklarındaki ojelerin renkleri bayıldım Dilek'cim, yoksa... " dedi. " Evet, sonunda benide Fener'e transfer etmeyi başardın Bilgi abi, bu ojelerde Fener'li olduğum anlaşılsın diye " dedim :) pek bir hoşuna gitti, işlem boyunca Fenerbahçe marşı söyleyip durdu bana :) sağolsun... 

Şimdi isterseniz artık resimlere geçeyim :) 







Ojelerin her ikisi de opak renkteler ve 2. katta şişedeki rengi kolayca elde edebiliyorsunuz. Ben sadece Rimmel'in sarı renkli ojesini beğenmedim. Nedeni ise; fırçası diğer Rimmel ojelerin fırçası gibi geniş değildi ve çizgi çizgi durdu oje tırnaklarımda. Düzeltene kadar kaç defa sildim tekrar sürdüm hatırlamıyorum inanın. Ama buna rağmen yinede güzel durdu ve asıl görmesi gereken kişide çok beğendi ;)) 

Bu arada beğenenler için ojelerin numaraları;

- Golden Rose Paris 130 numara
- Rimmel 280 Sunshine

Bu defa biraz uzunca bir yazı oldu ama kusuruma bakmayın lütfen.. :)  



                                   Sevgiler Desire

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin 2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...