14 Mart 2012 Çarşamba

Nemlendirici Dosyası - 3 Göz Kremi

Herkese merhaba

Uzuuunca bir süre yoktum :) bu gidip gelememeler inanın moralimi fazlasıyla bozuyor ama yapabileceğim bir şey yok.. İnşallah çok, çok kısa bir süre sonra bütün bu sıkıntılar geçecek ve bende bol bol paylaşımlarda bulunacağım siz değerli okurlarımıza :)

Bugünün yazısı BENEV Vital Eye Cream ürününe ait. 



Benev Vital Eye Cream
Ben bu ürünü bir kaç ay önce almıştım. Göz çevremde bir anda beliren morluklar, nemsizlik, incecik çizgiler ve göz altı şişkinliklerimden şikayetçiyim deyince, eczacı bayan bana bu ürünü önerdi ve her üründe olduğu gibi sabah ve akşam düzenli olarak kullanırsan etkisini görebilirsin dedi.

Bakalım ürünün kendi sitesi nasıl yorumlamış;

Yararları;

* Göz altı morluklarını azaltır.
* Göz altı torbalarını azaltır.
* Göz çevresindeki çizgileri azaltır.
* Göz çevresini nemlendirir.
Acetyl Hexapeptide, Hyaluronik Asit, diğer peptidler ve botanikal ekstreler sayesinde göz çevresinin genç görünmesini sağlar.


Ürünün miktarı 19 gr. yani normal bir göz kreminden 4 gr. veya 4 ml. daha fazla.
Göz altı ve çevresine hafif tampon hareketlerle masaj yaparak uygulanıyor. Ve böylece hem kan dolaşımı artmış, hemde göz çevrenizdeki o yorgun görünüm bir nebze olsun giderilmiş oluyor.
Ve son olarak düzenli kullanılırsa 6 ile 9 hafta içersinde en iyi sonucu elde ediyorsunuz.

Ürünün kendi sitesi böyle yorumlamış. Bakalım benim yorumlarım nasıl olacak:

Benev göz kremini aldığım günden itibaren (tarihi tam olarak hatırlamıyorum) düzenli olarak kullandığımı söyleyemeyeceğim. Çünkü bir gün iyiysem, diğer gün kötü olabiliyorum. Hatta ayağa bile kalkacak mecalim olmuyor bazen ne yazık ki..

E hal böyle olunca çok düzensiz kullandığımı itiraf ediyorum :( Bundan dolayı sanırım pek bir faydasını görmedim kremin.
Krem diyorum ama aslında daha çok losyon-jel kıvamında bir yapısı var ve oldukça akışkan. Rengi o bildiğimiz kremlerin renginden değil, hardal rengi. %90 doğal olduğundan dolayı da kokusuz, yani kendine has ilaç gibi bir kokusu var :)

Sürümü kolay ve çabuk emiliyor ama sürerken çok dikkatli olmak gerekiyor çünkü, bir kere yanlışlıkla kirpik dibime kadar sürmüştüm ve akşama kadar gidip gelip yıkamıştım gözümü inanılmaz yakıyor.

Son bir yorum daha; ürünü sürdükten sonra kadifemsi ve pürüzsüz bir göz çevresi olmuyor ne yazık ki.. Çok yapış yapış oluyor bu durumu hiç sevmedim ne yazık ki. Bir de göz çevresine kesinlikle nem vermiyor, krem emilene kadar iyi ama emildikten sonra hiç krem sürülmemiş gibi. Güldüğümde bile göz çevremde bir gerginlik hissediyorum. Bu kremi bir daha alır mısın? diye sorarsanız, kesinlikle "Hayır " derim...


Sevgiler Desire

2 yorum:

  1. Selam cnm, bloğun hayırlı olsun geç yazıyorum farkındayım idare et=). Benev'i yazman iyi olmuş merak ediyordum şimdi vazgeçtim=)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler ElaSel'cim :) asıl sen benim kusuruma bakma yorumunu şimdi görüyorum baya geç cevap vermiş oldum..

    Evet, Benev'in bu göz kremi hiç güzel değil.. Göz çevresine gereken nemi vermiyor, vaadettiklerinin hiçbirisini gerçekleştirmiyor malesef :( ve göz çevresine sürüldüğü anda yapış yapış bir his oluyordu. Yarısına bile gelmeden attım.

    YanıtlaSil

LinkWithin 2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...