29 Haziran 2012 Cuma

Rimmel Pink Of Me...Toz Pembe.. :)

Herkese merhaba

Birkaç günlük aradan sonra yine bir oje postuyla karşınızdayım :)) Sözümü fazla uzatmadan resimlere geçmek istiyorum.


Aslında sevgili kan kardeşim Melody'nin ben hastanede yatarken hediye olarak getirdiği bir kutunun içinden çıkan Parlatıcı da olacaktı bu resimde fakat bitti ve ben de unuttum attım. Dolayısıyla resme koyamadım :( çünkü base coat olarak o parlatıcıyı kullanmıştım.

Gelelim ojemize; Rimmel'in Pink Of Me adlı ojesi.. Açık pembe-coral arası bir renkte ve içerisinde minik minik insanı çok rahatsız etmeyen simler bulunmakta. 









Her ojede olduğu gibi 2 kat uyguladım. Tek kat uygulandığında da soft hoş bir renk çıkıyor ortaya :)


Diğer yayınladığımız bir çok ojeler gibi opak bir yapıya sahip değil.. Fırçası klasik Rimmel ojelerin çoğunun fırçası gibi büyük ve tırnak köşelerine bile gayet güzel bir şekilde uygulanabiliyor, sürümü kolay ve çabuk kuruyor. 


Kısacası yazın kullanmak isteyeceğiniz çok, çok tatlı renkte bir oje. 


Umarım beğenmişsinizdir. Hepinize mutlu haftasonları diliyorum..




                                    Sevgiler Desire


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin 2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...