8 Haziran 2012 Cuma

İndirimmm..




Herkese merhaba

Aslında bu postu bir kaç gün önce yazacaktım fakat bu aralar doktor kontrollerim vs. bayağı bir yoğunum ve dolayısıyla ancak bugün yayınlayabiliyorum hepinizden de özür dileyerek başlıyorum :))

Beklenen Mango indirimi nihayet 05 Haziran'da başladı. Sabah   Avm'lerin ilk açıldığı saatte geldi indirim mesajı... Henüz vakit bulup Mango mağazalarına gidemedim, ürünleri inceleyemedim fakat zaten gitsemde bu sezon bir şey almayacağım. Çünkü Mango'nun, Zara'nın ve bir çok mağazanın pantolon, etek, şort vs. ürünleri bana olmuyor, çok zayıfladım ve henüz kilo alamadım.. hala da öyleyim gerçi :) 

Belki bir süre sonra kilo alabilirim diye de almak istemiyorum açıkçası. Üst ürün grubunda ise beğendiğim bir ürün olmadı malesef.. 

Bir sonraki postta görüşmek üzere, hepinizde kendinize çoook iyi bakın. 

                                Sevgiler Desire

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin 2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...