20 Ekim 2012 Cumartesi

I'm Back...

Herkese merhaba,

Böyle bir geliyorum sonra uzuuunca bir süre yok oluyorum bu durum hiç hoş değil biliyorum ama inanın o kadar yoğundum ki, şu birkaç haftadır. Aslında yazmak istediğim postların resimleri hazır bilgisayarda düzenlenmiş bir halde bekliyorlar ama benden onlara hayır yok malesef :)

Önce hayatımda annem ve babamdan sonra gelen en önemli 2 insanın düğününü yaptık ;) Hiç yardım edememiş olmanın büyük üzüntüsüyle gittim düğüne ama canımın içi Melody'imi beyazlar içinde görünce bütüüün herşey uçtu gitti kafamdan. Nasıl güzel bir gelin olmuştu, Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah çok güzel bir duygu. Onların ilk dansını izledikten sonra sanırım ilk defa evlenmek istediğimi anladım :)   

Düğünden tam 2 gün sonra başka bir kuzenimin vefatı bizleri inanılmaz derecede üzdü :(  fotoğraf kursu geziler derken bu defa ben hastalandım. Ağır bi enfeksiyon geçirdim. Tam düzeldim derken bu defada akciğerimde bi bakteri bulundu, bir sürü ilaçlar falan derken baya güçsüz düştüm. Zaten fazlasıyla zayıftım şimdi hepten yürüyen kürdana dönüştüm :)

İşte son birkaç haftam bu şekilde geçti. İnşallah bugünden itibaren postlarıma kaldığım yerden devam edeceğim söz! ;)





                           Sevgilerimle Desire





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin 2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...