2 Kasım 2012 Cuma

Bayramlık ojelerim :)

Herkese merhaba :)

Uzun bir aradan sonra bir oje postuyla bloğumuzda ve sizlerleyim :)

Aslında bu ojenin resimlerini taaa Kurban Bayramı'nın 1. günü çekmiş, düzenlemiş post için hazır hale getirmiştim ama benim üşengeçliğimden dolayı bugünlere kaldı :))  Fazla uzatmadan resimlere geçiyorum;



Pastelin ojelerine bayılıyorum! Ne zaman alsam beni asla şaşırtmaz, sürdüğümde tırnaklarımda çizgi çizgi durmaz kısacası çok seviyorum. 

Bu da mat-opak bir yapıya sahip kırmızımsı bir renk ve 2 kat sürüldüğünde aynen şişedeki rengi veriyor. 



Bir de Pastelin ojelerinde " Toluene, DPT (Dibutyl Phthalate), Camphor ve Formaldehyde Resin " gibi zararlı maddeler yok ya artık daha bir güvenerek kullanıyorum :)



Bu arada son resim hiç hoşuma gitmedi ama yinede ojeyi  göstermek için yükleyeyim dedim.

Pastel Oje No:46  

Bir sonraki postta görüşmek üzere...



                              Sevgiler Desire  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin 2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...