8 Kasım 2012 Perşembe

Erken gelen " Doğum Günü Hediyem " :)

Herkese merhaba

Birkaç gündür süren kolonoskopi diyetim dolayısıyla hiç halim yok, başım falan dönüyor. Allah kimseyi açlıkla terbiye etmesin, yemek yemeyi aşırı seven bir insan değilim ama düzenli ve sağlıklı beslenmeye çalışırım. Özellikle ameliyattan sonra...

Hmm bugünün postu ise; taaa Dünya'nın bir ucu Yeni Zelanda'dan gelen erken Doğum Günü Hediyelerimle ilgili :)

Dün değil önceki gün kös kös oturmuş kitap okurken kapı zili çaldı. Baktım kargo elemanı elinde minik bir paketle bekliyor. Neyse efenim lafı uzatmayayım; kargo elemanının kağıdını imzaladım, paketimi alıp girdim içeri...

Bir yandan şaşkınlık, bir yandan da büyük bir heyecanla açtım paketi. Veee o paketten çıkan bu güzel minik kutucukla karşılaştım... :)



İçinden ise; bu güzellik çıktı :) 


Aslında bir de parfüm vardı fakat o büyük paketteydi ve tamamen kırılmıştı :( bundan dolayı ne yazıkki postumda yer alamadı. O kadar üzüldüm ki, anlatamam.

Neyse parfümü geçip rujumuza gelelim. Mac'in Glaze serisinden " Hot Tahiti ".


Rengi bordo-kırmızı arası gibi geldi bana ama başka şekilde yorumlayanlarda olabilir tabi. Rengin bu derece koyu durması gözünüzü korkutmasın dudağa ancak birkaç kat sürüldüğünde asıl rengini veriyor. Ben bu kadar koyu tonlar kullanmadığım için tek kat bana yetiyor da artıyor bile. Gayet de güzel duruyor tıpkı dudağınıza renkli balm sürmüş gibi :)



Şimdilik kolumda swatch yaptım ama en kısa zamanda dudağımdaki duruşunu da çekip koyarım ;)


Tek ve 3 kat sürülmüş hali...


Buradan hediyelerimi gönderen annemin arkadaşına çoook teşekkür ediyorum :) o kadar mutlu oldum ki paketi görünce. Keşke parfümde kırılmasaydı ama yapacak birşey yok malesef :( 


İlk ruj postumu beğenmişsinizdir umarım. Bir sonraki postta görüşmek üzere...



                                  Sevgiler Desire

2 yorum:

  1. rengi harikaymış <3 güle güle kullan cnm ve doğum günün şimdiden kutlu mutlu olsun :))

    YanıtlaSil
  2. Evet gösdecim rengini bende çok beğendim :) teşekkür ederim bu arada..

    YanıtlaSil

LinkWithin 2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...