3 Aralık 2012 Pazartesi

Clinique Rimel Kofresi

Herkese merhaba

Gece gece nereden çıktı şimdi bu post diye soranlarınız olabilir, haklılar da... Ama benim de haklı nedenlerim var :)

Bir haftadır dalgınım, moralim bozuk, stresliyim, sinirliyim ve tabiki bütün bunlar sağlığımı olumsuz etkilediği için sancım var. Dolayısıyla da bir iki gecedir pek uyuyamıyorum böyle baykuş gibi oturuyorum işte :) 

Efendim gelelim postumuzun konusuna.. Çok fazla makyaj yapan birisi değilimdir. Zaten genelde evdeyim. Sadece hastaneye giderken, gece dışarı çıkacaksam eğer makyajımı yapmadan adım atmam :) Geçen hafta annemle beraber Bakırköy turu yaparken Tekin Acar'da birçok markanın rimel kofresini gördüm hemde uygun fiyata. E, yılbaşı geliyor kozmetik sektörü de doğal olarak harekete geçiyor hemen :)


Benimde rimel ihtiyacım olduğundan dolayı hemen 
Clinique'in yukarıda görmüş olduğunuz içersinde orjinal boy rimel ve göz kalemi bulunan kofreyi aldım.



Clinique'in rimelini ilk defa deneyeceğim için birşey diyemiyorum şimdilik ama ilk izlenimlerime bakılacak olursa ben bu rimelin müdavimi olurum. ;)  Fırçası tam benim istediğim gibi büyük ve kirpikleri tek tek ayırıp, dolgunluk veriyor.



Kalem ise siyah renkte ve sürümü gayet kolay. Yumuşak uçlu ve rengini güzel veriyor. En güzeli de Waterproof değil. :) 


Çantanın içinden bir de mini mini göz serumu çıktı :) Clinique'in ünlü " all about eyes " göz kreminin serum hali. Bendeki deneme boyu ve 5 ml. 


Hayır efendim bunu parmak uçlarıyla pıt pıt uygulamıyoruz. Göz çevresine minik bilyeli başlığı sürmemiz yeterli ;) 


Bence gayet pratik bir ürün ama henüz kullanmadığım için yorum yapamayacağım.



Bir sonraki postta görüşmek üzere...



                                   Sevgiler Desire

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin 2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...