20 Mart 2013 Çarşamba

Body Shop Blush's.. ( Berry & Chestnut )

Herkese merhaba

Biliyorum bir süre önce size herhangi bir sorun olmadığı sürece her gün post yayınlayacağım demiştim. Ama olmadı tabi ki...

Bazı sorunlar baş gösterdi. Sağlığım iyiye gideceği yerde tam tersi kötü gidiyor malesef :( anlayacağınız eskiye döndük yine. Neyse bugünkü postumuzun konusuna gelince;



Body Shop'ın birkaç yıl önce çıkardığı bi koleksiyonla aldığım sonbahar yapraklarını anımsatan desenleri ve pigmentasyonu gayet iyi olan bir allık.



Allığın üzerindeki her bir yaprak farklı bir renkten oluşuyor ve hepsini karıştırıp sürünce aşağıdaki renk ortaya çıkyor...


Fırçaya alırken bazı allıklar gibi asla tozmuyor ;) biraz zor yayılıyor yanakta ben zorlanıyorum ama hoş duruyor. 

Bu allığın bir de bronz-altın tonu da mevcut bende ama onu hiç kullanmadım pek beğenmedim duruşunu...


Yaprakların desenlerinin bozulmadığından hiç kullanmadığımı anlamışsınızdır :)

Kolumdaki duruşu;


Karıştırınca en baştaki renk ortaya çıkıyor bunda da.. Ama favorim diğeri ;)


                                Sevgiler Desire

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin 2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...