22 Ocak 2013 Salı

Guerlain Blush Eclats...




Bugünün konusu yukarıda görmüş olduğunuz güzellik ile ilgili :)

Bu allık bana yılbaşı hediyesi olarak annemin arkadaşından geldi. Ve geldiği günden beri de dışarı çıktığım zamanlarda kullandığım tek allık olmayı başardı. 




Rengi ise pek tanımlayamayacağım gibi ama şöyle özetleyeyim;

4 ayrı harika renkten oluşuyor. Bunlardan ilki tatlı bir açık pembe-somon gibi.. İkinicisi; açık krem renkte aydınlatıcı olarak kullanılacak güzel bir renk. Bir diğeri açık bronz ve sonuncusu ise koyu bronz renkte ve bunu genelde kontür çekmeye kullanırım sanıyorum.


Resimden anlaşıldığı üzere renklerin 4'ü de ışıltılı ama yanakta kötü duran bir ışıltı değil, daha çok canlılık veren ve doğal duran bir ışıltı diyelim.

Guerlain allık ilk defa kullandığım için diğerleri nasıldır bilemiyorum ama ben bunu çok beğendim. Hem rengini, hem dokusunun yumuşaklığını ve hem de yanağımdaki o doğal duruşunu :)

Tek beğenmediğim özelliği inanılmaz fazla tozuyor :( bunun haricinde gerçekten dört dörtlük bir allık.

İçinde bir de fırçası var gayet kullanışlı..




Umarım beğenmişsinizdir. Bir sonraki postta görüşmek üzere...



                                 Sevgiler Desire

2 yorum:

  1. ben guerlain in bu allıklarını çok seviyorum ama henüz paraya kıyıp alamadım :D güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  2. Guerlain'ın bu allıkları sanırım kaldırılıyormuş canım, bir yerde okumuştum ama tam olarak hatırlamıyorum da.. Ama güzelliğine gelirsek gerçekten muhteşem ;)

    Teşekkür ederim..

    YanıtlaSil

LinkWithin 2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...