17 Ocak 2013 Perşembe

La Roche Posay DUO..

Herkese merhaba :)

5 Kasım 2012'de alıp kullanmaya başladığım La Roche Posay Duo'nun nihayet yorumunu yapabilirim.

5 Kasım'dan beri sabah ve akşam olmak üzere bazen de sadece akşamları olmak üzere 2 ayı aşkın bir süredir düzenli olarak kullandım. 



Ürünün içeriği;



Açıkçası eskiden oluşan sivilce lekelerime herhangi bir etkisi olmadı. Ama yeni oluşabilecek sivilcelere karşı etkisi oldukça iyi.. Ayrıca benim burnumun üstünde inatla geçmeyen gözeneklerim mevcuttur ve gözeneklerde de işe yaradığını düşünüyorum. Cilt görünümünü düzenliyor ve yağlanmayı da engelliyor. Bundan dolayı iyi de bir makyaj bazı olduğunu hatırlatmak istiyorum ;)



Duo'dan önce Avene TriAcneal adlı ürünü kullanıyordum ama onu aldıktan sonra ilk birkaç hafta düzenli kullanmış daha sonra sağlığım dolayısıyla ara vermiştim. Sonrasında ise bir kullandım bir kullanmadım derken bitirdim nihayetinde ama pek bir etkisini görmemiştim düzensiz kullandığımdan dolayı.

Ama Duo'yu aldığım günden itibaren her ne olursa olsun düzenli olarak kullandım :) etkilerini de gördüm tabi ki...



Keşke ürünü kullanmadan önce ve ürünü kullandıktan sonra diye resimler çekip paylaşsaydım diyorum şimdi ama geçti artık.

Kısacası ben bu ürünü beğendim ve bittikçe almak yerine ara ara almayı kür olarak kullanmayı düşünüyorum. Sürekli kullanıp cildi alıştırmamak lazım. 

Ürün 40 ml. tüp ambalajda ve kokusu da çok hafif.. Kokuya karşı hassasiyeti olanlar asla rahatsız olmayacaklardır. Krem renk ve losyon kıvamında. Ayrıca paraben de içermiyor. E, daha ne olsun değil mi? :)




Bir sonraki postta görüşmek üzere...



                                Sevgiler Desire

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin 2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...