3 Şubat 2012 Cuma

Cilt Bakımında en önemli aşama; "Temizlik"

Bugünün 2. postu cilt bakımından gelsin bakalım :)

Bir süredir sivilce ve akne tedavisi görüyor(dum) ve bu tedavi süresince bana verilen ürünlerden bir kaç tanesini pay-laşacağım sizlerle bugün..




Avene Cleanance Gel:

Yağlı ve akneli ciltler için sabunsuz temizleme jeli.. Yağlı ciltler için denmesi gözünüzü korkutmasın kesinlikle çünkü cildi asla germiyor, kurutmuyor.. Benim cildim karma-hassastır. Yanaklarım kuru ve normal olduğu kadar T bölgemde uzun süredir aşırı yağ üretimi var ne yazık ki.. Hangi temizleme jelini kullandıysam hep gerilme ve kuruma yaptı, özellikle de yanaklarımda.. Ama bu jelde böyle bir sorunla karşılaşmadım hem de mevsimlerden kış olmasına rağmen :)  Düzenli kullanıldığında gerçekten cildin yağ dengesini ayarlıyor gibi.. Ama ben sadece temizleme jelini kullanıyorum bu serinin.. Belki tüm seriyi kullansam etkisi bir tık daha artabilir. Kısacası güzel bir jel ve bittiğinde özellikle de cildimin aşırı yağ üretimine geçtiği sıcak yaz günlerinde tekrar alınabilecek kalitede bir ürün.. Ve fiyatı da kalitesine göre gayet uygun.. 200 ml.'lik jelin fiyatı; 39.90 tl.

                                                      


Clinique 7 Day Scrub Cream Rinse-Off Formula:

Yüzünüzdeki pullanmayı, sertliği, kuruluğu yok eden ve ölü derileri cildinizden nazikçe arındıran kremsi yapıdaki peeling temizleyici..
Benim elimdeki ürün tam boy değil, 30 ml.'lik bir sample (tester). 2 veya 3 defa kullanmışımdır yanlış hatırlamı-yorsam, ürünü tamamen kullandıktan sonra yorum yapa-cağım fakat ilk izlenimlerim ise; içerisindeki granüller cildi çizip, tahriş edecek kadar büyük değiller.. Gayet güzel bir şekilde arındırıyor ve gerilme hissi olmuyor ki, bu çoğumuzun istediği bir şey..





BENEV Exfoliator Salicylic %2:

Bu granülsüz peelingi de dermatoloğumun önerisiyle almıştım.. Benim cildimde bir kaç yıl önce oluşan sivilce izlerim falan vardı.. E buna bir de sağlık problemleri v.s. eklenince cildimde baya bir bozulmalar oldu neyse.. Yıllar geçti ve ne yaptıysam bu izlerden ve sürekli oluşan sivilcelerden kurtulamadım en sonunda çareyi yine bir dermatoloğa gitmekte buldum ve gittim de.. Ürünü ben 2 ay önce aldım fakat kullanmaya başlayalı 1 ay oldu :)

Bir kere bu peelingi hamile ve hamilelik şüphesi olan bayanlar kesinlikle kullanamıyorlar.. Nedeni ise; sanırım yüksek oranda alkol ve salisilik asit içermesi tam olarak bilemeyeceğim ben sadece tahmin yürütüyorum.. Ve sadece sorunlu ciltlerde belli bir dönem kullanılabiliyor, sürekli kullanmak istesek bile kullanamıyoruz çünkü tamamen tedaviye yönelik bir ürün olduğu için. Bir de bu ürün tamamen granülsüz :) evet, hiç granül yok.. Hatta bildiğiniz su gibi bir şey. Bir de unutmadan söylemek istiyorum; normalde peelingleri nemli cildimize hafif dairesel hareketlerle masaj yaparak uygularız ama bu peeling öyle uygulanmıyor efendim.. Öncelikle bir miktar steril gazlı bezi alıyorsunuz avuç içinize ve üründen 3 - 4 pompa sıkıyorsunuz. Daha sonra ise; göz çevresinden dikkatle kaçınarak cildinize tampon hareketlerle uyguluyorsunuz. Özellikle cildin sorunlu bölgelerinde daha fazla gezdirip tutuyorsunuz.. Ve maksimum 4 dakika bekledikten sonra ise normal suyla durulu-yorsunuz :) sonra da bütüüün o pütürlü görüntüden, siyah nokta v.s. herşeyden kurtuluyorsunuz ;)

                                                                       



Nuxe Masque Doux Aroumatique aux 3 Roses:

Nuxe markasının ünlü ve 3 güllü kil maskesi :) Benev peelingim ile beraber almıştım yani 2 ay önce.. Peelingim ile beraber yani 1 ay önce kullanmaya başladım. Peelingimi uygulayıp cildimi duruladıktan sonra bu maskeyi uygu-luyorum ve 15 - 20 dakika bekliyorum. Ardından bol suyla duruluyorum ve bebek gibi bir cilde sahip oluyorum :)

                                                                         



Avene TriAcneal:

Aknenin her safhasında ve her çeşidinde, siyah noktalar-da ve sivilce izlerinde kullanılıyor..

Bu ürünü Avene Cleanance Gel ile beraber reçetelemişti sevgili dermatoloğum.. Ne yazık ki; ilk 1 ay çok iyiydi herşey düzenli kullanmıştım ve cildimdeki değişimi herkes farketmişti ama dediğim gibi sağlık problemlerimden dolayı bir süre sonra çok düzensiz kullanmaya başladım veya hiç kullanmadığım zamanlar oldu :( bundan dolayı ürüne asla kötü yorum yapmak istemiyorum neyse.. Her şeye rağmen ürünü düzenli veya düzensiz kullandım ve sonunda bitirdim :) Sağlığım düzeldiğinde yeniden bir dermatoloğa gidip adam akıllı ürünler kullanmak ve şu işi kökünden halletmek istiyorum. Azimliyim bu konuda :))

                                                                         



Bioderma Sensibio H2O:

Hassas ciltler dahil tüm cilt tiplerinin susuz temizliğinde, temizleme jeli sonrasında tonik olarak, makyaj temizliğinde v.s. v.s. kullanılabilen çoook amaçlı bir temizleme suyuyla karşı karşıyasınız :)

Ben yeni yıl öncesi 2'li avantaj paketinden almıştım 1 alana 1 bedava idi :) hala var mı bilemiyorum ama her evde bulunması gereken bir ürün olduğu konusunda sanırım bir çok bayan hem fikir olur.. Son aylarda her ne kadar T bölgemde aşırı yağ üretimi olsada yanaklarım inanılmaz kurur ve pul pul bir görünüm olur.. İşte bu zamanların en büyük kurtarıcısı ve yardımcısıdır..

İyi ki varsın Bioderma Sensibio H2O.. :))

Bir sonraki postta görüşmek üzere...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin 2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...