23 Şubat 2012 Perşembe

Nemlendirici Dosyası - 1

Herkese merhaba,

Uzun zamandır cilt bakımı hakkında yazmıyordum. En son temizleme grubunu yazmış ve öylece bırakmıştım. Bir süredir de nemlendiricilerim hakkında bir post yayınlamak istiyordum ve hazır kendimi birazcık iyi hissetmişken yazmak istedim :)

Bugün sizlere Estee Lauder'ın ünlü DayWear Plus nemlendirici kreminden bahsedeceğim. Benim cildim bukalemun gibi değişken bir yapya sahiptir. :) Aslında karma-hassas bir cilt tipine sahibim ama yazdan beri ne hikmetse şu T bölgemin yağı bir türlü dengelenemedi. Bendeki ürün ise pompalı ambalajda ve losyon kıvamında. Çok hafif bir ürün ve karma-yağlı ciltlere de gayet uygun olduğunu düşünüyorum. Ürünün detayları ise şöyle;

" Spf 15 koruma faktörlü, anti-aging nemlendirici. Normal-Karma ve Yağlı ciltler için uygundur. İçeriğinde bulunan taze salatalık canlandırma hissi verirken saf yasemin, menekşe ve eşsiz buhurumeryem çiçeğinin getirdiği rahatlatıcı dengeyi taşır. Amber çiçeği de yumuşak ışıltılı bir dokunuş sağlar. "


 


Ürünün içeriğindeki salatalık cilde gayet fresh bir görüntü katıyor ve nemlendirmesi de çok çok iyi. Ben bu nemlendiriciyi 1 ay falan ancak kullanabildim ne yazık ki :( Çünkü ürün hafif olduğu kadar yoğun bir nemlendirici olduğundan dolayı biraz yağlanmaya neden olabiliyor. E, hal böyle olunca hiç kullanamadan diğer cilt bakım ürünlerimin yanına kaldırdım. Cildim normale dönünce kendisini kullanacağım günleri bekliyor dolabın derinliklerinde.. :))

Benim ürün hakkındaki nacizane yorumlarım bunlar. Kullandığım süre boyunca memnun kalıp kalmadığımı sorarsanız; evet çok memnun kaldım. Ve bittiği zaman ise hiç düşünmeden tekrar alabilirim... Bir sonraki yazıma kadar kendinize çok iyi bakın.!

                         Sevgiler Desire

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin 2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...