22 Şubat 2012 Çarşamba

Sonunda...

Herkese merhaba

Bugün öğlene doğru dört gözle beklediğimiz telefon nihayet geldi. Evet, cerrah aradı sonunda :)  17 Şubat Cuma gününe randevulaştık. Ameliyat öncesi tekrar görüp, konuşması gerekiyormuş..

Ben bu telefon karşısında göz yaşlarımı tutamadım maalesef çünkü, şu son haftalarda şikayetlerim iyice artmış sancılarım hiç geçmez hale gelmişti. Tam umudumu yitirmeye başladığım şu günlerde bugün cerrahın araması fazlasıyla mutlu etti beni :) sanırm bunu buradan anlatabilmem mümkün değil.

Eveeet, şimdilik sizinle paylaşabileceklerim bu kadar ne yazık ki.. Ben bu haberi bloğumu izleyen arkadaşlarıma da bildirmek istedim çünkü gerçekten durumumu merak ediyorlardı sağolsunlar mesajlarıyla beni hiç yalnız bırakmadılar :) Teşekkür ederim hepinize..

O beklediğimiz müjdeyle beraber cuma günü tekrar görüşmek üzere diyorum :)


                               Sevgiler Desire

1 yorum:

  1. Sanırım tarifi mümkün olmayan mutluluk bu olsa gerek...
    Umudumuzu yitirdiğimiz bir anda bizi fazlasıyla tatmin edecek,mutlu edebilecek o sihirli değnek in ortaya çıkmasıdır tarifsiz sevincin kaynağı...

    YanıtlaSil

LinkWithin 2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...